Promo Pelan Internet Tanpa Had P1 ToGo


Tengah mencari-cari pakej broadband? P1 ada promosi terbaru Kempen P1 ToGo, yang menawarkan langganan PERCUMA satu (1) bulan kalau melanggan secara online. Kempen P1 ToGo ini memang mensasarkan mereka yang berusia dari 20 – 34 tahun, untuk terus online tanpa runsing dengan kos dan kekangan data. Tapi, tak kisahla pasal umur, asalkan korang memang mencari pakej broadband yang cukup data dan lajunya, kan?

Pulak tu, sekarang ni trend guna pelbagai peranti untuk guna Internet serentak. Myself, ada laptop and 2 smartphone. Memang menangis la kalau nak guna data untuk semua sekali. huhu.. Ramai yang mengeluh sebab Internet slow dan tak sempat cecah sebulan, data dah habis. Takkan la nak harapkan wifi aje kan? Sebab tu la Kempen P1 ToGo menawarkan lebih nilai kepada pengguna dengan memberikan data TANPA HAD dengan kelajuan sehingga 1Mbps, pada harga RM115.53 sebulan.


Modem MX230 yang ditawarkan dalam pakej P1ToGo ini dapat membantu memenuhi keperluan tersebut dengan keupayaan menyambungkan pelbagai peranti ke Internet secara serentak, sama ada ketika berada di dalam atau di luar bangunan, pada bila-bila masa. Tak kisahlah komputer riba, telefon pintar ataupun tablet. BONUS berita baik: kalau melanggan di sepanjang tempoh kempen ini akan diberikan langganan secara percuma untuk bulan pertama sekiranya mereka membuat langganan pakej di atas talian!

Tempoh kempen bermula dari 6 April sehingga 13 Mei 2015. Maklumat lebih lanjut mengenai kempen ini boleh didapati di http://www.p1.com.my/mifi/ . Nak check coverage or more promo pun boleh jugak kat situ.



Atika Ramlan

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

No comments: