ESCAPE dan Lawak Ke Der 3 gegar Istana Budaya

ESCAPE mencuit anda dengan Lawak Ke Der 3
Rugilah siapa yang terlepas persembahan Lawak Ke Der 3 di Panggung Sari, Istana Budaya 4-8 Disember 2013. Wajib tengok kalau nak tahu Lawak Ke Der 3 lebih baik atau tidak berbanding Lawak Ke Der 1 & 2. Gabungan Kumpulan Jambu dan Douglas Lim yang pertama kali di pentas, bersama Nabil dan Harith Iskander, memang senak perut dengan lawak kental mereka.


Terima kasih ESCAPE sebab beri peluang to me untuk pertama kali saksikan pementasan Lawak Ke Der 3di Istana Budaya dan . Memang hebat penangan Lawak Ke Der 3 -  tiket habis dijual! Ramai yang frust!

TONTON LAWAK KE DER 3 DI ESCAPE
Berita baik untuk peminat Lawak Ke Der 3 dan pelanggan ESCAPE. Anda boleh saksikan Lawak Ke Der 3 secara EKSKLUSIF di ESCAPE mulai 31 Dis 2013 selama 6 bulan. Pergghhh! Lama tu.. Tiada alasan lagi untuk terlepas peluang menyaksikan Lawak Ke Der 3 dengan ESCAPE.

Anda pelanggan CELCOM? Ini lagi satu peluang CONTEST yang mesti direbut! Sertai peraduan Cuit-Cuit Menang Duit @ ESCAPE yang tawarkan RM5,000 setiap hari. Caranya mudah sahaja:

  • Mulai 7-27 Dis 2013, tonton youtube ini: CUIT-CUIT ESCAPE
  • Jawab 1 teka-teki yang dikemukakan.
  • Hantar jawapan tepat dengan cepat ke 20888. 
  • Tingkatkan peluang dengan join hari-hari! Jawapan pendek sahaja.
  • Untuk maklumat lanjut layari : Laman Web Escape Cuit-Cuit Menang Duit

APA ITU ESCAPE?

ESCAPE merupakan dunia hiburan peribadi anda yang boleh anda bawa ke mana sahaja.Nikmati pelbagai video hebat, filem, konsert, berita, acara terkini dan banyak lagi, semuanya setempat.

Anda boleh memilih untuk membayar dan menonton filem kegemaran dengan sekali bayar atau melanggan akses bulanan tanpa had, hanya RM25 sebulan! Ada lebih daripada 500 filem dan rancangan, konsert terkini, acara karpet merah yang eksklusif, berita terbaru dan banyak lagi.

Boleh tonton ESCAPE menerusi telefon bimbit, komputer riba, tablet dan komputer peribadi, lancar dari peranti ke peranti (sesuai dengan iOS, Android, MacOS dan Windows). Dengan rangkaian terpantas Celcom, anda boleh menikmati kesemua tayangan tanpa tersekat-sekat atau perlu menunggu lama.


Untuk maklumat lanjut, layari www.ESCnow.com sekarang.

Atika Ramlan

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

No comments: