Promosi Separuh Harga di Delicious


Cepat cepat! Promosi 50% discount Delicious ini terhad. Hanya pada 9 September 2013! 


Have your read my previous post Delicious 50% Promo in September?
So inilah harinya. 09/09/2013. Hari ini I went to Delicious Midvalley for lunch. So I ordered Duck Confit Spaghetti (sedap but I dont really like dry spaghetti). My friend ordered Carbonara yang hot dan sedap (mmg my fav).

The food and drinks memang nice. Nothing less sebab diskaun 50% ni. Cuma yang almost make me hangin and pelik is air lambat sampai. Dari dulu selalu experience this. Even though my friend ordered mineral water je tadi. Haishhh.

Total we pay? Tengoklah sendirik. Pergh! Kalau la Delicious ni ada kat IOI Mall, memang aku pegi lagi sekali untuk dinner. Tadi pun tengok ada some yang tapau. 

So guys- silalah pergi! Hari ini sahaja. Semua cawangan. Sepanjang hari. Semua ala carte menu.

Atika Ramlan

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

No comments: