Spain VS Switzerland: Aku Tergelak!!


Sepanyol 0-1 Switzerland


Hehe..I admit I'm not a die-hard football fan. Tapi, boleh kata tiap kali World Cup, aku layan jugak. Ni baru je balik mamak tempat cik abang aku niaga shisha..Aku boleh tergelak few times tgk Sepanyol lawan Switzerland tadi..




Masa gol, memang cantik la gol Gelson Fernandes tu..
Tapi lepas2 tuh, banyak gak part depan gol aku tergelak..


Paling kelakar, minit ke-74...Aduhai..berapa kali entah bola melantun2 manja depan goalkeeper.. ahaks..


After that pun, banyakkkkk sangat peluang depan pintu gol. tapi memang lepas2 tu, Switzerland kepung giler..Sekali lagi aku tergelak bila ada 1 part, mmg macam 1 bulatan baju putih kepung 2 baju merah.. Spain pulak ada banyak kali sepak ntah ke mana-mana masa saat2 akhir.

Sudahnya sorang kawan menang 2x makan free sbb 2 kawan dia kata mesti Sepanyol menang..


Kecian tengok pemain Spain berdarah..


Pssst: Referee botak baju kuning tu hensem la pulak ku rasa..ahakss

Atika Ramlan

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

No comments: