LISA SURIHANI dan BLabberina Ada Persamaan!!



Dulu aku pernah citer pasal Jumpa Lisa Surihani dengan Pelakon Adamaya. Dah baca?
Baru minggu lepas aku tahu ada 1 persamaan nyata antara ku dan pelakon cantik Lisa Surihani ni..


Yaaaa!! tahun ni aku dan cik Abang memilih Jerman (bukan pasal Lisa ek..) Aku dulu memang minat sangat dengan Oliver Kahn. Nampak garang depan gol. Last week kot, terbaca yang Lisa pun sokong Jerman kat online paper (tak ingat).

1998 aku sokong Perancis. 2002 no preferences, but assume Brazil menang.

Tahun ni, aku dan cik Lisa Surihani sokong Germany
Tapi aku target Argentina menang, boleh tak? =b

Jangan la Serbia bolos gol jap lagi..

Atika Ramlan

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

No comments: