** Nogold Snooker Championship!! :: Kronologi.. **

Wallawehhh!! sronotttnyerrr gi kuantan!! walaupun bukan peserta+penat, tp mmg best jln2 gi kuantan.. mcm time zaman2 dgn melayu.com dulu--gather+konvoi ke sana sini =)

ok, ni kronologi perjalanan ke Kuantan (timing lebih kurang je,aku x ingat betul2):

26ogos 2006
7:00 pg: Shah amik aku kat Puchong
8:00 pg: Kami amik sayang2u kat Shell sblm tol Gombak .deale plak amik entahler kat damansara.
9:15 pg : kami minum2 kat Genting Sempah
12:30 tgh : sampai Kuktem..jumpa 4matted+zaimey+obito+armourzz+areryep kat situ..
1:00 tgh : lunch kat Gading Jaya (ye ke nama tmpat nie?) bro 4matted banjer--yummy!! mmg sedap mknan situ..MH pun dtg situ..
2:00 tgh : ramai2 kami smpai kat Megamall tu..uhuhuhu..tukar baju ,start game.amik2 gambo.
7:00 ptg : game abiss..
8:30 mlm : mkn kat tanjung lumpur.. alhamdulillah, dibelanja lagi.. mekasih to zaimeyzakaria--sudi lyn kami semua..
10:00 mlm: aku +shah+ entahler +sayang2u gerak ke KL. deale gerak ke Trg.

27ogos 2006
1:00 pg : sampai shell kat tol gombak..sayang2u park keta kat situ--gegas balik ke PD.
2:00 pg: entahler sampai kat damansara. trus gerak ke tnjg malim plak..aku dan shah gerak ke puchong
2:30 pg : aku slamat sampai puchong..mekasih shah..

Atika Ramlan

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

No comments: