** The nite before pegi Kuantan **

perghhh....
aku sampai je Puchong ari jumaat, trus lepak kat IOI puchong.. shahbatista ade few hal nak ke sana sini..dlm kul 5pm dia dtg amik aku,time tu ujan lebat..dia sms aku sblm sampai "Surprise, cousin aku ade skali.." ekekeke..rupanya si sundelbolong tu cousin dia..

disebabkan ujan,kami pergi plak ke Jusco Equine park.masa tu aku call/sms delae30.sbb kunun2 nka men bowling skali..tp sudahnya gi JJ equine tu je..depa temankan aku shoping2 sket,then kuar mkn kat kedai mamak area2 situ..mkn2 dlm kul 9pm..patutnya nak gi myviclub nyer TT session, tp sbb ujan,mls la nak gi kepong tu..

disebabkan kensel gi Kepong, trus aku kata--jom bowling.ahakss!! disahut dgn penuh jayanya oleh mereka berempat..tp shah kat IOI full sbb ade tournament.so, kami gi Endah Parade Sri Petaling.. aku tringat plak kat tennoajak, so call dia.ajak dia..dia baru jee sampai umah masa tu,so,dia mandi2 dulu la katanya..dan deale kata galacticos2u pun nak dtg..hehehe..

so,dlm kul 10pm kami smpai endah parade tu--tp bowling full..so,sambil2 tgu release, depa yg lain main snooker dulu kat seblah..1st time kau masuk pusat snooker sehhh..

yg main snooker masa tu: deale+shah+sundel..
galacticos dtg kendian dgn wife..saje2 jumpa je..
tennoajak smpai dlm kul 11 lebih--xsempat tembung dgn galacticos

dlm kul 11.30 baru dpt free lane..so,kami ber5 main 2 lanes.crosslane.
perghh! maut si ajak main--lebih 150++ ..
depa dok buli aku,uhuhhuhuhu..xleh concentrate main sbb depa dok main tenggek2 punggong..ahahaha..dok menonggek je..mmg xtahan gelak aku gaya depa baling bola..thihihihi

si deale mmg dah improve giler membowling --sejak last jmpa dia kat alamanda ler..hihihihi..
2nd game: mmg klako laa.. deale+shah+sundel sama2 high score 139!! aku dgn ajak average dlm 100 je..uhuhuhu..

lps tu,dlm kul 1-gi minum lg kat area2 situ..serak suara aku mlm tu.uhuhuhhu..

tp mmg best la bowling itu malam...best..best..

Atika Ramlan

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

No comments: