++ Lagenda Budah Setan ++

aduhhh!!
mcmne la aku leh terbaca lak buka "Lagenda Budak Setan" --Ahadiat Akashah semlm..

tu la novel yg ngetop masa zaman2 skola menengah dulu..dia la yg wat revolutionary kat arena novel2 remaja mesia nie..lps tu,dah melambak je buku ala2 Ahadiat nie..

aku igtkan buku tu seronok dibaca sbb dulu gue teenagers..ciss,rupanya tidak..
smlm bila aku baca, perasaan aku leh terbuai..feelings sehhhh..
menitik gak ler airmata "jantan" ku..ekekeke.
ni kali kedua airmata aku menitik dlm bulan nie...--sekali masa tgk citer Click aritu

giler ahh buku dia nie..berhantu betul laa..
tu psl ms skola dulu aku stop baca buku2 camni--seriyes layan blues,dan jiwang memanjang klu dok ngadap buku2 mcmni..dan membuatkan ppuan dok mengharapkan lelaki2 melayu kat Mesia nie menjadi seromantik karakter dlm buku--chaittt!!

Atika Ramlan

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

No comments: