:: Kasha || Kasyah (Bad Boys?) ::

ini adalah rentetan membaca buku Lagenda Budak Setan tu..

aku tak tahu kenapa aku suka sgt dgn nama Kasyah tuh..
nick aku "kasha" is short form from my nick "ikashaznurul". dan mmg kebetulan plak la bila dipendekkan jadik "Kasha". mebi sbb tu jugak,aku mudah "suka" pada org yg ade nama "shah". pulak tu sorang kwn forum aku namanya "Hakshah".. perghhh, berdegar jantung aku tgk nama dia ..hehehehe

plak tu,aku senirik mmg mudah tertarik dgn bad boys laa..i dunno..mebi ade tarikan kot orang2 mcm ni..
wlu depa ala2 jahat,tp mostly yg aku kenal hati baik..dan treat me good,respect me as women--banding guys yg nampak sopan+kemas+baik2..hehehe (no offense ekkk)

ayat kasar,tp hati baik..aku xtau nape mudah cair dgn org macam ni.. mau plak aku mmg slesa bkawan dgn lelaki dr ppuan,dan aku suka org yg jujur dan terus terang kot..ayat depa mmg kasar,tp at least bukan bermuka2..tu pasal kot aku slesa dgn depa..dan surprisingly, selamat.. =)

mcm karakter Kasyah gak--aku slalu kenal org yg dulu2 mmg jahat/nakal masa skola..but bila dah injak umo 25++, dah berubah jd org yg responsible..slalu org mcm ni mmg best--sbb depa dah rasa jadik jahat..dan insap,ekekekeke

Atika Ramlan

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

No comments: